"Uważne słuchanie czy strata czasu - jak budować długofalowe relacje z klientem?"

DANE TELEADRESOWE SZKOLENIA:

 Klient nie szuka tylko prawnika. Szuka partnera. Kogoś, kto nie tylko zna przepisy, ale też potrafi słuchać i mówić zrozumiale – nawet o skomplikowanych sprawach.

 Już 12 czerwca o 18:00 zapraszamy na webinarium na żywo z możliwością zadawania pytań: „Uważne słuchanie czy strata czasu – jak budować długofalowe relacje z klientem?”

To spotkanie dla tych, którzy chcą mówić tak, by inni naprawdę ich słuchali – i zostali z nimi na dłużej. Bez zbędnego dystansu, bez nadęcia. Po prostu: skutecznie, ludzko i partnersko.

Będzie mowa o tym, jak rozmawiać z klientami w sposób budujący zaufanie. Jak nie bać się trudnych tematów. Jak tworzyć relacje, które wykraczają poza jednorazową usługę.

Webinarium poprowadzą:

 Robert Socha – dziennikarz, prawnik, doradca, specjalista od komunikacji i wystąpień publicznych.
 Anna Poprawa – radczyni prawna i edukatorka, która wie, jak mówić o prawie po ludzku.

Zadaj swoje pytanie. Tak, będzie można rozmawiać, nie tylko słuchać!

Webinar odbędzie się na platformie e-KIRP. Przypominamy, że aby wziąć udział w wydarzeniu należy posiadać aktywne konto na platformie szkoleniowej e-KIRP www.e-kirp.pl.

Za udział radcowie prawni otrzymują 4 punkty szkoleniowe

Niech Twoje słowa zaczną naprawdę działać. Do zobaczenia online!

Używamy Cookie

Ta strona używa cookie
zgodnie z ustawieniami
Twojej przeglądarki.
Czytaj więcej

Wyrażasz zgodę?

TAK
NIE